Cum să organizezi un eveniment reușit

Cum să organizezi un eveniment reușit

O petrecere reușită necesită cel puțin trei coordonate foarte importante: organizare, comunicare și implicare (o echipă de lucru).

În primul rând, în funcție de natura evenimentului (nuntă, botez, aniversare), trebuie stabilită echipa care se va ocupa de organizarea evenimentului, astfel încât totul să iasă perfect. Dacă pentru o nuntă, echipa poate fi formată din familie, cunoștințe și prieteni, în cazul unei aniversări, echipa este constituită în principal din membrii familiei. Cel mai important este ca în cadrul echipei să existe o foarte bună comunicare, pentru ca, indiferent de situațiile neprevăzute apărute pe parcurs, acestea să poată fi discutate și, ulterior, să fie luată cea mai bună decizie.

Primul pas este schițarea modului în care va arăta evenimentul. În funcție de amploarea acestuia, apropierea de data la care va avea loc și de specificul evenimentului, trebuie să faceți o listă cu invitații, să stabiliți locul în care se va desfășura evenimentul, agenda evenimentului, meniul care le va fi servit invitaților și cine se va ocupa de pregătirea acestuia, dar și alte detalii referitoare la aranjamente, muzică, transportul invitaților, momente artistice, invitațiile de participare și modul de transmitere al acestora sau rolul echipei de organizare pe parcursul desfășurării evenimentului.

După această etapă, începe planificarea efectivă a evenimentului. Pentru o organizare cât mai bună, este indicat să vedeți cât timp a mai rămas și să împărțiți responsabilitățile împreună cu persoanele implicate în organizarea evenimentului, în funcție de competențe și de preferințe.

Tot acum este foarte util să fie conturat un buget estimativ al cheltuielilor și să fie realizată o agendă a evenimentului. Apoi, urmează pregătirea locului de desfășurare a evenimentului, discuțiile cu furnizorii de servicii și produse, dar și stabilirea detaliilor organizatorice. Foarte important este și meniul, știut fiind faptul că mâncarea este unul dintre detaliile esențiale, care poate face diferența între un eveniment reușit și unul mai puțin reușit. Și, pentru că un eveniment deosebit trebuie să fie perfect, este indicat să apelați la specialiști, pentru a vă suprinde invitații într-un mod cât mai plăcut. În funcție de cerințe, firmele de catering se ocupă de pregătirea felurilor de mâncare și a aranjării acestora, astfel încât organizatorii evenimentului să nu aibă surprize neplăcute și, mai mult decât atât, să scape de toate grijile legate de acest aspect.

Mai apoi, se trimit invitațiile (tipărite, în format electronic sau telefonic) și rămân de pus la punct ultimele detalii pentru ca totul să se desfășoare conform planului inițial.

În ziua evenimentului, echipa de organizare trebuie să se ocupe de primirea invitaților, iar ulterior, să fie pregătită să găsească soluții pentru orice problemă survine pe parcurs, începând de la epuizarea unui anumit produs și până la apariția unor discuții în contradictoriu între invitați, care să strice buna dispoziție a celorlalți participanți. La finalul evenimentului, gazda trebuie să le mulțumească invitaților pentru prezență și să se asigure că fiecare s-a simțit foarte bine.

Carul cu bunătăți Turț oferă servicii de catering pentru nunți, botezuri, pomeni, aniversări și petreceri. Pentru un eveniment reușit, fără emoții în ceea ce privește preparatele culinare, apelați cu încredere la serviciile noastre. Comenzi și detalii la numărul de telefon 0759.160690.